Friday, December 31, 2010

meluat dengan Aimie Harmelia!!!

*sila click pada gambar jika mahu gambaran yg lebih jelassssss


huh! meluat!!! siap buat page meluat lg! meluat aku dengan orang yang buat page nihh!!
dia dahh tak dapat KHAIRUL FAHMI, nak meluat ngan awek KFCM nie apahal pulak.
hahahha. kesian lahh minah mereng sekor ni. eh? minah ke?
mana aku tawu minah?? ntah2 laki2 ke yang wat page nie??
klo lelaki lahh yg obses dengan Khairul Fahmi Che Mat ni. tataw aku nak kata apa. ~.~"

yang dia nak jeles tak memasal ngn awek KFCM ni apahal ntah.
nak kutok2 blog dia pulak. biarlahh dia nak tulis apa.
nama pon blog dia, suka ati laki nenek tiri mak dia lahh nak tulis apa.
tension aku dengan orang macam ni.
eh2? aku pulak tension? awek KFCM tak kata apa. aku pulak lebih2.
gila tak malu aku. sorryyyyyyyy. saya lupa diri ~.~"
aku ingat aku gf dia td. kehkehkeh *gelak syaiton >:D

mesti semua orang tahu yang si Aimie Harmelia atau lebih dikenali sebagai ELIA ni awek kpd penjaga gol hensem malaysia kita nihh. hensem wa cakap lu!! klo tak hensem, takan lahh minah mereng atas nihh nak mendaki-daki kann??

bukan minah mereng nih jea gilakan si Fahmi nih, nora danish, artis Indo, senang cerita kebanyakan perempuan kat Malaysia ni gila kan dia. korang bayang kan brapa ramai.
jangan kira, bayangkan jea. karang tak terkira plak. huhu



haa. cute kan dorg?? kenapa lahh nak dengki mendengki nihh. tak faham aku.
dah bukan rezeki kita nak berBF kan pemain bola sepak. nak wat lagu mana. eh2, tiba2 kita*
bila kau masuk dalam topik ni farzana?? hahaha. saya mmg suka lupa diri ^^"

pape pon, i love you Fahmi!! eh?? silap2. karang tak pasal2 aku kena siku ngan awek dia.
sorry Eliaa ~.~" mksud saya, gud luck 4 ur carier Fahmi!!! ;DD
that sounds better. tak dgr cm mengatal ngan balak org. teehee :P


p/s; orang update pasal bertapa hebatnya si fahmi ni menangkap bola, aku update pasal benda yang tak berapa nak penting ni. tehee :P *blog aku kan? sukati aku lahh. haha
\(^▽^*)Kalau SUKA sila lah LIKE!(*^▽^)/

No comments: