Monday, December 13, 2010

saya suka LELAKI ♥ ;D





okay, tajuk entry aku kali nie macam gatal geli2 cket. *geli aku
but seriously, setiap kali aku lepak-ing or hangout dengan member2.
kalau TERnampak lelaki aku mesti pandang tak kelip. *gatal :P
hahaha. tp bukan sebarang lelaki aku macam tu.
hanya dengan lelaki berambut PANJANG. :DD
tp bukan panjang sangat lahh macam perempuan tu.

kalau aku tengok t.v or muviee,
aku suka tengok actor2 lelaki yang rambut panjang.
even dia bukan pegang watak utama or HERO.
tp dia tetap hero pada aku :')

tak tipuu weyh!
setiap kali tengok laki rambot panjang,
ati aku rasa macam jatuh cinta pandang pertama wa cakap lu.
hahaha, sbb lelaki nampak comel kalau rambot panjang :P
lagi lagi rambot macam mamat2 yang atas ni.
huhuhu *melting~~~

\(^▽^*)Kalau SUKA sila lah LIKE!(*^▽^)/

6 comments:

abby said...

mata rambang nih!
ahahah!
:)

farzana ariffin said...

hahaha.
mana ada.
kalo dah ada sorang macam yg atas ni,
takda tengok yang laen dahh ;D

G said...

blaja kt ptptl laki blh rmbt pnjg ke?

farzana ariffin said...

bolehh lahh. kenapa tak boleh pulak.
melain kat diorang amek course yang sangkot paut dgn kitchen :)

Hadi said...

laki rmbut pnjg??
rimas ler..haha

farzana ariffin said...

tapi saya SUKAaaaaaaaaaaaaaa!! ;DDD
comel jea :P