Thursday, January 6, 2011

bila LENSA ROSAK bersuara

sekarang huru hara pasal ada sorang blogger nie komen tentang cara perempuan pakai tudung.
yessss. tak salah menegur. tp tak perlu lahh petik nama dan sebagainya kann??
bukan kahh itu dah jadi salah besar and mengaibkan orang??
click sini kalau mahu tahu entry yang dimaksudkan.
yang tak bole tahan tu. sume nama blogger famous disebutnya.
FATIN LIYANA, CIK EPAL, IRENE NADIA MARCELLO and HANIS ZALIKHA yang takda kena mengena tu pon dye nak sebot gak. hahahahha
nampak sangat lahh blogger jantan nie tak cukup kasih sayang. nak tumpang populariti orang.
kot yea pon, dengan cara yang baik tak bolehh ke??

gua pun hati dahh panas jea baca beb. kaki tangan suma dahh ringan jea ni.
bukan ringan apa. ringan nak menaip. hahaha. aku dah lahh follower blog makcik2 kat atas ni.
so, aku bagi komen se-das! untuk ilang kan panas hati gua.


jyeah~~~ sekarang baru puas sikit hati aku :DD



p/s:: bila LENSA ROSAK bersuara, semua huru hara. hahaha. mat sempit x2.
\(^▽^*)Kalau SUKA sila lah LIKE!(*^▽^)/

14 comments:

Wanz Mejuez said...

taknik keyword tu............. tarik dan cari trafik.. :D

farzana ariffin said...

hahahaha. tu lahh yang tak bole blahh tu.
kesian tengok orang macam ni.
tarik traffic cara baik kan bole. haih.
macam2

Shaofie said...

hahaha. yeah!! bagus farzana. bersuara itu penting...

farzana ariffin said...

yeah~~!! hidup mat sempit!! hahahaha

Kasih nur azie said...

kan dia tu. mcm tak berniat nak mendakwah. tp nak mengaibkan org. cet!

z a n a said...

tenkiu bagi link. heheheh. btw nama kita sama. ;p

poyozblog said...

http://poyobloggers.blogspot.com/2011/01/tudung-berwarna-pun-nak-jadi-isu.html

farzana ariffin said...

kasih; true!!

zana; welcum zana. hehee. rasa macam ckp ngn diri sendiri pulak :P

poyo; thx fer d sharing ;)

saya_arief said...

part bagi pendapat tu da ok.
tapi yang diselitkan nama tu buat ape entah.

xpatot la mcam tu.

farzana ariffin said...

@arief ; yup! agreed!!

Datin BERSERI said...

http://datinberseri.blogspot.com/2011/01/aku-benci-blogger-yang.html
lensa rosak tu ckap pasal capap padahal die yg kuat capap..ntah ape2 ntah xde isu nak naek kan trafic start kutuk2 orank..what the f*#$

farzana ariffin said...

@datin ; i sambong. "what the fCUk!" hahaha ;D

Jejaka Terhangat said...

Jejaka Terhangat: Isu Tudung Takkan Pernah Selesai

SoutulMujahid said...

aku pon pernah tulis pasal tudung. tp serius, aku x pernah petik pun nama blogger.

maaf la kasar bahasa. blog LensaRosak tu memang blog gampang suka serang dan aibkan orang. no wonder la ramai giler blogger benci blog LensaRosak