Saturday, January 1, 2011

Happy 2011 !! :DD


1.1.11. cantik bukan tarikh nya?? happy new year guys! :D malam new year tak g mana2 pon. sambot ngn family jea kat rumah :) okay lahh kan?? nnt aku tak malu nak ber cerita kat anak2 aku kalau dorang tanya.

anak2; ibu, dulu ibu sambut new year dekat mana??

aku; sambot kat rumah jea sayang. dengan atuk dan nenek :)

kan sweet bunyi nya tuhh. :') takan aku nak cakap gini.

anak2; ibu dulu ibu sambut new year kat mana?? buat apa? best tak?

aku; dekat The Curve, Bukit Bintang, etc. terkinja2 dengan kawan2. ambil benda bukan2. syokkk abis!! :DD

haaaa. rosak anak aku lepas tuhh. T.T okay. tiba2 cerita pasal anak ni apasal. -___-"


kalau masok tahun baru jea mesti orang tanya azam. muak aku dengar. tanya lahh pasal azmi ke azman ke. haha. okay2, serious. azam aku tahun 2010 pon tak sempat aku tunai kan. ni nak tanya azam 2011. takpa2. macam biasa pospone ke tahun 2011. hahha. sampai bila lahh tak tertunai kalau asyik pospone jea. lol.


*************************************************************

my new year gift :')


\(^▽^*)Kalau SUKA sila lah LIKE!(*^▽^)/

No comments: