Thursday, January 13, 2011

oh gosh!

sedang aku bosan2 layan perasaan sambil layan FB.
aku saja2 click nuffnang adds kat blog aku.
tengoklah analitik aku arini dari pukul 12am malam td smp pukul8 malam ni.
memberangsangkan juga lahh, 180++. try tengok untuk minggu nie pulak.
terkujut aku tgok analitik semalam 380++ (12 jan).
okay tipu, takda lahh terkujut mana pon sebenarnya. hahaha.
tapi agak batak sikit ah. sebab tu analitik paling tinggi okay yang pernah aku dapat.


cekidout print screen cket. *batak kejap.
click pada gambar untuk gambar lebih montel.


tapi earnings aku still RM0.00. hahahahaha. tak boleh nak batak2 lahh cmni! ;DD


nota buku lali : rajin2 lahh korang jenguk blog saya selalu :PP
\(^▽^*)Kalau SUKA sila lah LIKE!(*^▽^)/

14 comments:

amier azrul said...

beres akan dijenguk selalu.
haha

farzana ariffin said...

hahahaha. gud2. JENGUK2 lahh selalu ;DD

Ayeem Jemain said...

pergh 300+. ngalahkan i ;D

bact said...

oh mai..
bnyk gila..
gua punya analitik sket je..

farzana ariffin said...

@ayeem ; u perli i ke hapa, ;((

@bact ; nnt i jenguk blog u selalu tok naik kan analitik! ;DD

███ SAYA ███ said...

sy akan slalu mjenguk blog farzana..
YEAH!!! HIDUP FARZANA..
HAHAHAHAHA....

bact said...

kih3..
ok3..
tgu neh..hampar kapet merah lg..

acul said...

xper pelan2 kayuh :)

Shag said...

Kena kasi maintain 1 bulan terus dapat BE kot nanti. InsyaAllah ;)

Entri terbaru Shag : Bukti pembaca tidak baca isi entri kita. Haih~

farzana ariffin said...

@ saya ; ahaha. semangat betul.

@ bact ; tak perlu lahh. carpet biru jea pon dahh ok. :P

@acul ; tengah kayuh se pelan yg boleh. haha

@shag ; err, BE tu apa? ~.~"

Ayeem Jemain said...

haha betol lah. i dulu boleh lah 400+, tp skang 200+ je. u byk silent readers kot. member fb u ke kan :D

farzana ariffin said...

@ ayeem ; yea lahh kot kann. haha

♀ syera teli ♀ said...

wah , t llme konfem earning tggi .
coz visitor rmai gile . HAHA ,

farzana ariffin said...

@syera ; tp hakikatnya still kosong sampai sekarang. haha