Friday, January 7, 2011

Pengalaman busuk solat terawih

okayyy.. cerita nie dah lama. bout 2 years ago punya cerita.
tp disebabkan ada antara perbualan aku dengan en.kamus buat aku teringatkan benda nie.
so, aku nak cerita jugak. apa?? korang tanak baca?? aku nak post jugak even korang tanak.
and the story begins............

once upon a time, my friend and I went to a mosque nearby to pray terawih.
*okay, cerita nak ala2 fairy tales jea. menggelabah kan aku?? aku tawu.
masa tu hari ketiga ramadhan kalau tak silap aku. well, biasalahh. awal2 ramadhan mmg pack surau. sampai tolak2 ni nak masok surau. macam ada sale 60% kau! aku pun tanak kalah. aku smakedown orang yang dok tolak2 aku dari td tuh. menangis dia. hahahaha *okay.tipu.
tapi kalau dah nak akhir ramadhan tu. toksah cakap lahh. semua malas nak p surau. nak penoh kan 5 saff pun susah. *termasok aku.


okay, dah lepas part seksaan liku2 kehidupan nak masuk surau. terus cop saff yang bawah kipas.
bawah kipas masyukk sikit. takda lahh aku rasa macam baru lepas marathon masa solat nnt.
lepas dah letak beg telekung kat situ. p basoh2 kaki and terus pakai telekung.
apa?? apasal aku tak ambek wuduk?? sbb kat rumah aku dah ambek wuduk lahh der. so, bersih kan kotoran kat kaki jea lahhh. *ni bukan entry ajaran sesat eh. ambek wuduk basuh kaki jea.
okay, aku klo nak cerita semua bnd. nnt korang bosan plak. takan nak cerita jugak time aku tengah mengumpat sambil tunggu solat terawih start kan?? so aku skip terus kepada pengalaman busuk aku.

solat terawih pon bermula.. tengah aku khusyuk solat nihh. dah masok rkaat ke empat kot masa tuh kan. tiba2 aku terdengar bunyi PROOOOOOOOTTTT***
aku dengan kawan aku pon pandang sesama sendiri. pastu gelak. hahahhahaha.
okay, bukan aku yang mengeluarkan bunyi merdu and bau harum tu okay??
ko jangan nak pandai2 tuka story aku pulak. bia aku story sampai habis dulu.

lepas tu kita pandang orang depan. perhhhhhhhh. bau toksah cakap lahh. *untong aku dok bawah kipas. huahuahua. tp aku tak pasti lahh sapa yang kentot tu.
yang pasti bukan orang depan aku. sbb dengar macam bunyi tu macam datang dari arah kanan.
the best part is, sorang pon tak berhenti solat. macam takda apa yang jadi. aku ngan member aku jea berhenti. sebab dah tergelak dengan TAK SENGAJA. hahahha.
cover baikk punyeeeeeee~~~ orang yang kentot tuhh. rilekk jea dia dok solat lagi..
tp takan dia nak kata "im sorry" kan?? kunk bukan aku jea yang dok gelak. semua jemaah tak jadi solat dok gelak. hahahha. sungguh busuk pengalaman aku.



p/s:: aku tak mengaibkan sesiapa kan?? sbb aku pun tataw aku cakap pasal siapa. haha

\(^▽^*)Kalau SUKA sila lah LIKE!(*^▽^)/

11 comments:

MattSaveTheKing said...

mmg bahagia nya duduk bawah kipas bau bnd2 mcm to.haha.agak nya org tu sedar korang da terbatal to dia buat selamber je.hahaha

Wanz Mejuez said...

=.=! ceh.. cover eh? ahaha ke dia yang tooott.. ehehe men2 aje.. :D

farzana ariffin said...

@matt save ; hahhaha. nasib baik i ada port baikkkk punyerrrr~~ ;DD

@wan ; hahaha. bukan i lahh. klo i, i buat tataw jugak cm budak tu. lol ;D

nazrul ashraff said...

haha..gila guling2 ble baca =)

farzana ariffin said...

@ nazrul ; haha. guling2 takpa./ jgn jadi benda lain sudah ;D

███ SAYA ███ said...

hi farzana.. sy nk kentot bole?? ekekek... =))

MattSaveTheKing said...

msti lepas kes to comfirm u dtg tak ambik port bawah kipas da kan.hahakat area2 pintu lbh ok kot.haha.bau keluar terus.

farzana ariffin said...

@saya ; hahaha. bole2. sila lah membusuk kan blog saya ni. ;DD

@matt ; i mek area bwh kipas. so tepi sekali dekat ngn dinding. kipas lekat kat dinding tu. kipas tu betul2 atas i. so, tak bau sangat. hahhaa.

███ SAYA ███ said...

hahaha... sengal la awk ni farzana.. =))

MattSaveTheKing said...

nice.nasib baik masjid to pakai kipas je.kalau air cond mmg hari ke2 terawih belah perempuan kosong.yang datang orang to je kot :))

farzana ariffin said...

@saya ; hahaha

@matt ; tawu takpa. hahahha. naseb2 ;DDD