Thursday, January 6, 2011

tanda lelaki MERAJUK..


yesssss. tanda LELAKI MERAJUK. aku tak silap taip tajuk entry pon. memang aku nak taep natang nie.

macam pelik kan dengar lelaki merajuk? tapi kalau nak merajuk, sikit2 dah lahh eh. tapayah nak sentap lebih2 pulak. sebab bab2 merajuk nie perempuan lahh HERO. so, karang korang sentap lebih2, tak pasal2 perempuan pulak yang merajuk. then tak pasal2 tambah lagi satu keja nak pujuk si perempuan ni pulak.

orang kata, lelaki yang suka merajuk ni anak emak? betul ke?? sekali lagi saya ulang. ANAK EMAK yea. bukan anak ikan. sejauh mana kebenaran dia, aku pun tak tahu. cekidaout tanda2 lelaki merajuk bawah nie. komen sikit kalau ada salah ke apa ke kann.

antara tanda2 lelaki merajuk::

* Dia akan senyap sepanjang masa. Lelaki ni bukan macam kaum perempuan. Dia merajuk cool. Walaupun kita bercakap sejuta perkataan sekali pun dengan dia, jangan harap lah dia nak balas balik. Jadi bila lelaki merajuk ibaratnya kita bercakap dengan patung.
(eh, aku pun macam ni apa. kalau merajuk aku diam. cool kan aku? haha)

*Tidak melayan masej. Dia akan biarkan saja masej masuk tanpa ada perasaan untuk membalasnya.
(eh, sama. haha)

*Masam muka sepanjang masa. Yang ini boleh buat kita sakit hati.
(ni pun macam aku jugak -_____-")

*Hisap rokok sekotak. eh silap. berkotak-kotak. Memang dah parah ni.

*Menangis. Ada juga ke lelaki yang merajuk menangis?? ada jugakk. cuma tak semua.
(tp aku rasa ni bukan kategori merajuk lahh. ni kategori heartbroken punya nihh. bedal lahh)

asal banyak persamaan ngan aku nihhh?? hormon lelaki aku lebih kot. huahuahua



p/s;; untong bf aku tak kuat merajuk.

\(^▽^*)Kalau SUKA sila lah LIKE!(*^▽^)/

15 comments:

nazrul ashraff said...

haha..merajuk anak mak?? gle la..laki mrajuk sbb gf dy suke wat hal..haha..tol x??

farzana ariffin said...

hahahhaha. i tak bole nak support komen u.
coz i bukan lelaki.
so, i yak tahu. hehhee

farzana ariffin said...

tak**

nurul ain said...

yup.. lelaki ske merajuk ank mak.
coz dia manje,
hihi...

Wanz Mejuez said...

wah!! merajok tanda nya sayang.. >_< tk ke gitu?? :D

farzana ariffin said...

@nurul ; hahaha. i pon rasa cmtu kot :P

@wan; mrajuk sikit2 sayang lahh. kalau sentap lebih2 nak pgl apa?? hahahah

NotY taPi SkemA said...

wahhh,,,g2 yer laki majok...
adoi...lpas nie bg tips nak pujuk laki majuk la yerk..hehehhe

Wanz Mejuez said...

lau sentap lebih2 tuh tanda nya lebih sayang la.. ahaha

betul ka kata lagu tuh?

farzana ariffin said...

@noty ; bole2. nnt boleh i practik kan. muahahaha

@wan ; hahaha. sentap lebih2, ngada2 lahh tu. ;DD

NotY taPi SkemA said...

hehehheee...
kalu pija laki majuk pijah lempang jer..nak praktikkan jugak ke??hehhehe

MoHd AzAhArI bIn MoHd YaSSiN said...

skali sekala merajuk ok ape~ xkan pompuan je nak kna pujuk :)

farzana ariffin said...

@noty ; eh2? kenapa pulak tak bolehh?? lempang2 manja lahh tp. teehee :P

farzana ariffin said...

@zahari ; yess. betul.. skali sekali takpa. hari2, makan penampor nanti. hahahahha

Namer Ismail said...

law gurls mrajuk camne ea? ha3 *nilah terjadi bila xtaw pasal gurls..bkn ap..risau trsalah tafsir lg marah plak org..gurls an sensetup..:P ha3*

at_sy@ said...

biase la tu..lelaki pon ade perasaan wat...hoh0, nk perhatian lah tu!!;p. tp lelaki ni sng di pujuk rasenye berbanding gurls..an3?