Thursday, February 24, 2011

Aku, Dia dan Vintage Photo Contest

Photobucket
harini aku nak join satu contest ni.
contest yang dianjurkan oleh JEJAKA KACAK. haha
lama aku tak panggil dia macam tuh sebab dia pon dah lama tak blog walking kat blog aku lagi dah. busy ah tu ngan study and kuliah semua.
ada yang tag aku tok contest ni tapi da lama dah. and aku tak ingat dah sapa yang tag tuh. huuu. ekceli masa tuh takda gambar yang sesuai. hehe.
skrg pun ada lah jugak gambar. tp tak berapa sesuai sangat kot. bedal ah.
aku nak join gak sebab hadiah dia best woo. nak tengok? jap ag aku tunjuk.
tarikh tutup contest 25 FEB 2011, which is ESOK. haha. aku rasa aku peserta terakhir kot. whatever lahh. ada sapa2 nak join last2 minute macam aku ni? sila lahh merajin kan diri anda menekan banner contest kat atas ni. Terima Kasih.


pic yang aku pertaruh kan::
sebelum & selepas

dia kata boleh letak lebih dari 1 gambar. so aku nak letak banyak. muhahaha

sebelum & selepas

sebelum & selepas
takda lah banyak pon. 3 gambar jea. huahuahua.

okayyy, selesai sudahh. nak tengok hadiah 1st dapat apa? dapat ni haa.
*polaroid camera..hrga estimated 6000yen

haaa. gila best kan? tu pon kalau aku dapat nom1 lahh. huahuahua.
kalau tak, tinggal pekasam ah angan2 aku. huuuu.
tuan tanah yang kacak lagi hansum, sila bagi saya menang. sobs sobs.
*buat muka manja+sedih mintak penampar.

okay, tugas mentaging pulak. even last minit. aku nak tag jugak.

wish me luck! ;)

\(^▽^*)Kalau SUKA sila lah LIKE!(*^▽^)/

15 comments:

███ SAYA ███ said...

awk mesti menang nye la farzana..
YAY!!!

nelly said...

Yeah ! Gud luck !!
=)

farzana ariffin said...

hehe. thx guys! ;D

FiQx said...

zana a.k.a cet :P, chaiyok2

farzana ariffin said...

haha. thx bon.

nazrul ashraff said...

gambar nombor 2 kewll..wii..boleh berlakon cter gemilang ni.hahaha

farzana ariffin said...

haha. cerita gemilang? cerita apa tuhhh??

kamarukom said...

tenkiu 4 joining my contest cik hot muahahaha!! ;)
gudlak ye ^o^

Syazatul azeea said...

blur..asl x lg 5 mnt kul 12
bru ko tag kt aku...haiya..

farzana ariffin said...

boleh join lagi lahh dol

farzana ariffin said...

kamarukom ; haha. ingat tanak datang sini dah. lol ;D

Cik Tqah said...

gud luck :)

apai said...

tahniah oops belum boleh lagi.
kalau x menang,kau ambik aje gambar tu buat wallpaper ha..ha..hee..oklah nanti lambat pula.

jom baca entri terbaru

http://apai77.blogspot.com/2011/02/100-cara-promosi-dan-tingkatkan-web.html

EZAN IDMA said...

Cantik

pilotHans said...

classic.....mmg effect mcm gambar filem yg lame2 kan...correct me if im wrong... ^_^ moga2 menang...ke daa bis daa contest tue.hmm