Saturday, February 12, 2011

Blog pilihan hari ke-3!

TERcomel
-Mun-

TERcantik

TERkemas


ini hari ke tiga punya taw.
sapa yang belum tengok hari 1st and 2nd punya??
boleh rujuk kat side bar kanan nie.
-------------------------------------->
nampak dak??
okay gud.

penat i nyahh survey blog korang. huhu
5jam tahu! but seronok! haha
berpinar mata i noks. warna warneyyyyyy blog korang!! ;DD
macam biasa, malas nak cakap banyak.
ada gak yang link tak boleh bukak. huhu
dengan condition laptop macam haremm.
kejap2 terpadam. haish. menguji kesabaran betul lahh.
aku lepang jugak laptop ni kunk.

\(^▽^*)Kalau SUKA sila lah LIKE!(*^▽^)/

20 comments:

zatil said...

tetiba rasa cam dah takde peluang. haha

nuramalinaathman said...

nampaknya amalina mmg tak tersenarai laa..humm.. so sad :(

niDa said...

masih berdebar menunggu.. kot2 ade peluang.. wakakaka~

mas.saari said...

link saya boleh buka tak?

http://masikarfan.blogspot.com/2011/01/contest-blog-paling-cantik-comel-dan.html

HAFIZAH said...

blog sye tersenarai la..hohoho

ஜ Nur Farzana ஜ said...

akk.sye tkr link..
sorilarh..
blog pon da ubah skit..
http://musicnotes73.blogspot.com/2011/01/contest-blog-paling-cantik-comel-dan.html

farzana ariffin said...

thx komen. korang memang supportive lahhh. i loikeeeeeeeeeeeeee!! ;DD

Mimie Shmek said...

Shamimi? Eh, belog saya lah tue. wuhuu, tersenarai jugak. thx :)mcm nda percaya jak. hoho :O

Jun Ma'mun said...

uww sedihnya :`(
xde lam list . .

Dian :) said...

wink wink . blog saya tersenarai :) terima kasih :D

yaya wuchy said...

rasanya blog saya cam xde peluang, btw taniah pada yg tersenarai :))

Dian :) said...

whoooaaa ! blog saya tersenarai . terima kasih banyak-banyak :D

Azim Nor'aini said...

TERSENARAI!!
wow, bestnye..tq~

Darling said...

thanx farzana! :D hrp2 berpeluang.. ngee~

Bell ^^ said...

blog sy tersenarai... ! ^^

Thanks kak Farzana :)
ni pun dah kira bersyukur tau :)

farzana ariffin said...

u r welcome guysss! ;D u deserve it ;)

Miss Mucuk ! said...

huwa2..xtsnrai lg..xda pluang je dh ni..

Quenn Annie said...

kak zana nhe link saya tuh

http://thelifeofagirlwhojustlearned.blogspot.com/2011/01/contest-blog-paling-comel-cantik-dan.html

beela said...

wahh !! tanks farzana ! =D

M Y R A said...

opocott ! *jatuh kerusi
OMG ! blog saya dishort listed ?
mimpi ta ? HAHAHAAA
btw, thanks dear :)