Monday, February 14, 2011

Blog pilihan hari ke-5!

Ada yang tanya "adakah yang terpilih ni pemenang?"
NO.. ini hanya blog pilihan yang aku pilih setiap hari.
Pemenang aku akan pilih daripada mereka2 yang terpilih ni okay?
konon2 nya yang terpilih ni masuk tahap final lahh.
ala2 American Idol and AF gitu, ahaks. :P

Pemenang akan diunmum kan pada 17 FEb 2010 okay?
ramai lagi yang still bertanya. aku pelik betul.
haaa. ni mesti tak penuhi syarat contest yang num 1 nie kan?
alahhhh, syarat yang aku suruh jadi follower aku tu.
aku bukan apa, senang sikit lahh korang nak dapat apa2 information baru drpd aku. mana tau aku nak tuka apa2 ke last minit kan? macam yang aku tuka syarat nombor 2 tu. ramai jugak yang tak tahu. so, terpaksa aku explain ke 20 or 30 kali lagi. huhuhu
*okay, tipu ah smp 3o kali. saja nak dramatik sikit.tak boleh?

pada yang ALERT kepada sebarang information yang aku keluar kan,
Thank You so much guys. korang memang best lahh.
siap komen Every Entry tentang pemilihan blog ni even nama korang takda. haha. u make my day.
kadang2 aku gelak sorang2 jea tengok telatah korang. lol ;D
*okay, sekarang dengar macam aku gila =.=

anyway, ni blog yang terpilih harini nie. ;)

Blog TERkemas

Blog TERcomel

Blog TERcantik


\(^▽^*)Kalau SUKA sila lah LIKE!(*^▽^)/

22 comments:

tsara minraa said...

http://tsaraminraa.blogspot.com/2011/01/contest.html

C I K . F Y Z A said...

memang kasi suspen tahap beruang koala betul cik farzana ni...

apa pun,wish suma peserta the best :)

Wawa Zameri said...

agak agak bile boleh masuk dalam snarai tu ek ?:P

farzana ariffin said...

tsara ; thx fer d link ;)

c.fyza ; hahhhaha.

wawa ; nnt kot. hehe :P

nazrul ashraff said...

haha.dah lama tak lawat belog ni!

farzana ariffin said...

haaa. tahu takpa! haha

~Queen Of Heart~ said...

XDA HARAPN BLOG AQ..
mang tak cntik pown..hee

farzana ariffin said...

hahaha. jangan lahh cakap macam tuhh

AROL DSHW said...

Ish! Penat dah tunggu nie. Bila blog Arol pulak nak terpilih? HAHA. Bajet macam blog cantik sangat jek. :D

farzana ariffin said...

hahaha. arol, u join ke tak contest nie?

Amirrah Zawani said...

ok2.. tak sabar nk tunggu 17 hb.. :)

Sara said...

Huk aloh.
Sara Rashid xde kah ?
Sara banyak sangat, lu kasi wa bomb aja. =.= waaaaaaaaaa~ hahaha

farzana ariffin said...

lu sara ngokngek. wa baru pasan nama sara banyak. hahhaha. sara rashid next tyme kot. lol ;D

Sara said...

HAHAHA agak kelakar di situ. okey. akan wa bersabar ! :P

eiei =D said...

oit2 .. blog eiei bile plak ??

hahah .. lets check this out!

http://strawberrydanchocolate.blogspot.com/

Ika Elmo said...

tq farzana ;)

Yann Mazian said...

hehe. tq. blog yann pun ada gak. hihi. :D

Lolly said...

sis, neh sy bg link . ykot tkbole bukak nnty .

http://iamfuckingdamnmuchlovingyoudude.blogspot.com/2011/01/contest-blog-paleng-cantek-comel-andand.html

Ayen said...

agak-agk ayen ade hrapan nk msuk dlam list tu tak ? HAHA.bajet cam cantek jea blog.

superb.rara said...

http://superb-rara.blogspot.com/2011/01/contest-blog-paling-cantik-comel-dan.html

Nur Hazirah said...

Ada dalam list.Thanks!
Bunch of loveee ♥ :)

♥Adinda Nurul♥ said...

tahniah :)