Friday, February 11, 2011

kehebatan nafsu aku!

disebabkan hasutan syaiton dari member2 dan komen2 dari mereka.
komen apakah? tengok di komen entry INI
sudah tengok?
apa? apa? apa? asal buat muka macam tuh?
mesti korang espek aku cakap pasal lain nie kan.
notyy haa. takmo3. *gedik. geli aku

nafsu gua ada 9 beb. banyakk tuhh. and 1 akal.
disebabkan kekurangan akal and TERkelebihan nafsu, gua follow nafsu gua.
hebat tak hebat nafsu aku sampai boleh mempengaruhi aku?

gua beli LIMA air Coolblog beb!! muahahahaha
mesti lahh lain2 perisa aku beli nyahh oi.
walao pun nafsu gua banyak, tapi gua waras beb.
apa ke gila nye nyah aku nak beli perisa yang sama sampai 5??
aku waras lagi.. korang? korang aku tataw lahh waras ke tak.
hahahaha

aku beli:
Coolblog Guava
Coolblog Kiwi
Coolblog Coral Blue
Coolblog Chocolate
Coolblog Oreo

Perhhhhhhhhhhhhhh. kembung siot perut aku.
tapi puas hati lahh sebab dapat rasa banyak perisa. haha
tu kat dalam peti ais stock simpanan makanan aku untuk 2tahun ada lagi 2Coolblog aku belum minom. sape nak? aku buat Give Away? hahaha
tak sempat sampai kat korang dahh cair dahh der.
terpaksa biar korang terliur baca entry aku.
jangan salah kan aku.
salah kan pos laju sebab sampai esok bukan harini.



p/s; aku tengah survey blog yang masuk contest aku lagi hari ni. malam nanti aku update blog sapa yang kena. tunggu haaaaa.

\(^▽^*)Kalau SUKA sila lah LIKE!(*^▽^)/

9 comments:

Alwani Raihan said...

COOOOOOOOOOOOLIOOOOOO :D

Tapi kan ade sekali tu I dpt coolblog oreo hapak pehhhhhhhhh --'

Yg mnjadi pujaan , Coolblog vanila

farzana ariffin said...

haha. hapak? tawar ke apa?

Ila Mhd Noor said...

sy suke coolblog chocolate. sedap gilerr okee!! ^^

farzana ariffin said...

sama! haha. dah try oreo? sedap jugak ;)

Finie Ramos said...

Jgn lupa visit blog sy k~ I've joined ur contest a month ago and still waiting if my blog are listed...

http://www.finieramos.blogspot.com

sicKo^ said...

fuyoo.. banyaknyer.. tapi kan coolblog tu aper?

haw!ey ♥ :) said...

cube ah coolblog honey dew.
best gile ah. ;D

superb.rara said...

jgan lupa visit blog sy akak :)
thaanks :)

http://superb-rara.blogspot.com/2011/01/contest-blog-paling-cantik-comel-dan.html

secret admirer said...

ingatkan nafsu pe td....ceh