Thursday, February 24, 2011

sesik soal jawab bersama eric leong. deco deco deco.

si afiq tag aku natang soal jawab bersama eric leong ni.
deco deco deco * sambil buat style tangan melayang2 macam eric leong.
tanpa membuang masa. mari lah kita bersama2 menjawab.
soalan2 ni masuk exam okay guys. tak caya?
tunggu exam mid term akan datang. tengok kuar ke tak.
kalau keluar, tekaan aku tepat lagi teror.
kalau tak keluar, korang topup kan aku rm10 maxis.


so, kita terus kan menjawab soalan2 nya. seperti::

apa benda yg penting dalam hidup anda??
*hidup lahh. sebab kalau kita tak hidup, macam mana nak ada benda2 penting tu semua.

benda terakhir yang anda beli guna duit sendiri?
*aku beli askrem pop rm0.20 guna duit sendiri tadi petang. tekak haus sangat. nak beli air kat starbucks duit tak cukup. takda duit kecik. duit besar jea ada.

dimanakah anda melangsungkan perkahwinan dan apakah tema nye?
*aku nak wedding atas awan. bertema kan bidadari tanpa kepak.

Adakah anda sedang hangat bercinta sekarang ni??
*ni agak privacy wooo. tapi kerana kau pembaca ku yang tercinta. aku jawab haa. jawapan nya, cari sendiri. jgn jadi pemalas macam aku.

berapa lama anda mencintai kekasih anda?
*selama aku couple lahh. dah clash, tak cinta dahh. boleh ke gitu?

novel/majalah/buku terakhir yang anda baca?
*buku terakhir aku baca. buku hutang 555. tengok berapa banyak aku hutang orang hari ni. hari ni aku utang ngan apek kedai runcit 30sen. hutang gula2 lolipop murahan.

nama penuh anda?
*nor farzana almagribi nur kuntum bunga taik ayam. nama aku ada bunyi2 arab okay. so, baca nada slang arab. dulu atok aku punya kawan punya bini org arab. tu yang kacuk2 sikit tu.

antara mak ayah mana korunk lebih mesra?
*makk. sebab mak mesraaaaaaaaaaaaaa. *buat gaya tangan bob af2.

nama kan org yg betol2 anda ingini dalam hidop anda?
*semua orang aku nak. sebab semua orang penting.

adakah anda basoh baju sendiri?
*kadang2.

dimana kah tempat yg anda btol2 nak pegi?
*paris for sure. siapa yang takda angan2 nak g paris? semua ada.

top 5 lagu yg anda selalu dengar:
buat masa ni aku denga
*Ulfuls - banzai suki de yokatta
*Auburn - perfect two
*Katty Perry - thinking of u
*Taylor swift - speak now
*Neyo - never knew i needed

5 bloger yg anda nak tag:
*aku tag kat korang semua yang tengah baca ni. kalau dah buat, kasik tau kat komen ni. aku nak terjah! haha

\(^▽^*)Kalau SUKA sila lah LIKE!(*^▽^)/

6 comments:

HaVoCaHoLiC!! said...

err,,.. cik coolblog? hidop 2 bnde ker?
ade ker org utang eskrim?
adakah nama ayah anda.. taik ayam?
haihh... anda mmg btol2 x betol..HAHA

farzana ariffin said...

fakta semua nihh

black_mel said...

x baca..hehe...:)

farzana ariffin said...

pemalas nak buat ah tu, haha

cim0t_c0mot said...

uit..apakah ini?hehe

♥ Nur Maizatul AQma♥ said...

*nor farzana almagribi nur kuntum bunga taik ayam ?
hahahhahahaha !!
sejam gelak x habeh2 . :D