Sunday, February 20, 2011

Tanak hadiah ke korang?

phew. penat2. baru balik dari kampung. kereta boleh rosak tengah jalan pulak. terpaksa jalan kaki meredah hutan belantara. macam2 halangan aku tempuh. dah penat jalan kaki aku terbang pulak. lawan dengan buaya and binatang buas bagai. wah2. ni dah lebih, dramatik sangat ni. nak tipu pon, agak2 lahh. haha. okay. saya F dalam subject TIPU2 ni.

ekceli dah sampai shah alam pagi2 buta lagi. dalam pukul 2 sengah pagi td kot. ngantuk gilaaaaa. kereta pon tak rosak. haha. and yess, ofcoz lahh aku tak boleh terbang. what do u think i am? spiderman? eh silap, spiderman tak boleh terbang. pape lahh.

anyway, congrats pada yang menang contest aku tuh. sila claim hadiah korang okay. inbox aku kalau perlu. :) ke korang tanak hadiah weyy?? haha. new outfit tuhh. takmo? kalau takmo, aku sedekah kan kat rumah orang2 tua. apa? dorang pon nak bergaya and pakai baju2 macam korang jugak okay.

\(^▽^*)Kalau SUKA sila lah LIKE!(*^▽^)/

9 comments:

cik najihah said...

x nak adiah meh bagi kat sy..hikhik..

kaizen said...

btol tu...dorg xnk bg sy...

Mia.lurve said...

cop3...klu dorang x\tanak bg la kat mia..muahahaha

Aina FaNa said...

akk , kalau dia org tak mau , kasi fana jer la . :( . lgi pon ngh sedey ni .

ஜ Nur Farzana ஜ said...

klu drg x nk bgy sye kak Far~!! ^_^
nme kite sme lak uh..~

Farhanah Mokthar said...

haha. saya nak.
wee :)

Nurul Afifah said...

alah..kat nurul xnk bg ke?? wink2..

Victoria Lolly said...

nk jgak meyh ~ hee~

anis kristal said...

nak nak :DD
adakah sudah terlambat nak minx.hehe.
knape baru perasan post ni :(