Saturday, March 5, 2011

David Arquette in car accident!!

David Arquette terlibat dalam kemalangan kereta pada hari Jumaat di Los Angeles!! means semalam yea kawan2. eh2, wait a sec. korang kenal ke sapa David Arquette? haa? tak kenal? agak dah =.= ni aku sertakan pic dia.
sekarang kenal tak? selalu jugak ah berlakon si mamat david ni. korang kenal punyaa. but dont worry. dia selamat. nak tau macam mana aku bole dapat cerita sepantas ini? padahal semalam dia baru kena bom. eh, kena langgar. dia bagi tau thru account twitter dia. sempat lagi weyyyy. nasib baik tak mampos. kalau tak, tak sempat nak update twitter.

dia tulis gini. “I got into a car accident but I’m fine. Luckily I have dragon’s blood running through my veins. Haha Thank you for all your concern.” And: “Remember to wear your seatbelt — wish I was.” hahahaha. plawok lah ko ni pokcik david. (dia dengan ayah aku adik bradik)
well, korang mana ah nak kenal dengan David Arquette kan. kalau dengan David Archuleta korang kenal ah. aku suka gilos tengok mata mamat ni. kalau dapat buat bini best ni.
\(^▽^*)Kalau SUKA sila lah LIKE!(*^▽^)/

4 comments:

Syazatul azeea said...

dpt buat bini ye..
HAHA

farzana ariffin said...

haha. aku jantan doh

Puan Besar Shag Yahaya said...

Hahaha. Mamat tu kenal! Tapi tak ingat cerita apa dia selalu berlakon. Keke :P

farzana ariffin said...

haha. naseb baek knl.