Tuesday, March 29, 2011

Kepenatan dengan dunia ni.

gua penat gila harini. class dari pagi sampai pukul 6 petang. aisehhh. ni lahh antara sebab kenapa aku tak suka shortsem. semua nak kena cepat. rush sana sini. dah lah semalam tidur kejap jea. kol 4 kot baru tidur. dan2 lahh time aku ada class pagi mata tak boleh nak lelap pulakkk. demm!

class English plak nak buat theater. cehh. aku paling menyampah. kalau saja2, memang aku tak masuk. keterpaksaan wey aku masuk. aku dah ah segan bila orang tengok aku. ni aku nak buat theater atas pentas? hmm, harammmmmmmm.

dia ganti theater ni dengan exam mid sem english. means, dia amik markah mid sem berdasarkan theater ni lahh. exam mid sem takda lahh. dengar macam seronok kan? tak langsung! lagi senang jawab paper =.="

tadi g meeting untuk natang theater ni. dan2 lahh aku dapat watak puteri. aisehhman. ni semua sebab budak pmpn class aku ada 2 orang jea + aku. kalau ramai, boleh pilih2. =.=" cinabeng betul.

konon2 dorang nak buat cerita fairytale lahh. last2 lect kata dah ramai buat. so, dia suruh buat cerita lain. tp kalau takda idea sangat, buat jea lahh. yess! aku cepat2 offer diri nak jadi director dengan muka tak malu nya. huahahhaha. tak payah jd puteri lahh gini! :D

terlepas lahh konon nak kena pegang watak heroin. harapannnn. terpaksa gak jd heroin sbb budak perempuan class aku sikit. cinabeng betoi.baru nak happy2. sekarang dah bertambah pulak keja aku. aku direc theater tu, aku jugak yang berlakaon. demm!

Moral of The Story, jangan lahh cuba2 nak lari dari tanggungjawab. karang jadi macam aku. menyesal. script pon aku jugak yang nak kena buat. haram jadah tol. minggu depan dah nak kena hantar script kat lect.

p/s ; tajuk entry ni epic sangat ke? hahahhaha. tak macam entry aku langsung. entry biasa2 jea. plus, takda kena mengena dengan entry. huhu

p/s/s ; aku nak cari follower yang ke 1717. sapa yang jadi follower ke 1717 tu, sila inform kat twitter or FB inbox. aku tengah murah hati ni. takda lah murah hati sangat sebenarnya. haha. aku nak bg topup rm10 jea kat follower yg ke 1717. so, infowm okay! aku takut terlepas pandang macam sebelum nie =.="


sorry kalau tak suka, takda button dislike :( tapi kalau suka, bole LIKE ;)
\(^▽^*)Kalau SUKA sila lah LIKE!(*^▽^)/

8 comments:

███ SAYA ███ said...

sy follower ke 1717..
hahaha...

farzana ariffin said...

ahhahha. saya, u ada blog ke tak? i nak g blog uuuuuu

Daksyah said...

berlakaon..
typo der...HAHA

Syafiq Rosli said...

hehe..sabo ye..bese lah..penat tuh memang xlari dari kehidupan kita..:)

The Lady & Mr Vampire said...

wakakak..maikn lawa la belog..jeles=,=

CiK GorGeouS ! said...

header baru sangat awesome...gojes Lah awak !! and pLus, minggu yang hectic kan ??? same Lah~ tak boLeh nak bernafas dah nie =)

EmanTheHalia said...

heheh kirim salam ye kat lec. cakap die eman halia kirim salam. eman cakap eman suka paper XD cinabeng kui3

♥sophie♥ said...

fuyyoo princess farzana farzanto ! auww :*
haha,,cool yer kakak ! gudluck !