Wednesday, April 13, 2011

The 1717 followers

First things first, aku nak mintak maap lahh kat hampa semua sebab aku dah jarang update blog dah lately. huhu. busy wehh tengah2 shortsem ni ;(( BW pon jarang dahh. ada jugak lahh aku BW yang mana sempat. tapi tak sempat lahh nak mengomen ke apa. sorry sorry sorry. cuti sem nanti aku tebus semua na? tapi cuti sem aku SEMINGGU jea wey!! huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

okay, aku nak Review sikit Blog follower aku yang ke 1717 nih. hahaha. mamat nih kira blogger yang aku dah kenal rapat jugak lahh kan. siap dah jadi fren FB aku. dia follow aku guna account yahoo dia lagi SEKALI sebab nak jadi follower yang ke 1717. haha.

aku tatau lah nak rasa terharu ke apa. tapi aku rasa dia follow sebab nak topup jea. huahahahaha. tak kisah lahh kan. aku memang nak sedekah topup rm10 kat follower aku pon. dah dia dapat, rezeki dia lahh kan. bukan banyak pon, RM10 jea. LOL

blog mamat ni dulu Masyaallah serabut weh wa cakap lu. kartun anime PENUH kat blog. gerak2 plak tuh semua. hahahha. berat doh nak bukak. *sorry wa TERmengutuk lu.

tapi sekarang dah okay dahh. takda dah macam dulu. hahaha. aku penah suruh dia repair blog dia dulu. tapi sekarang baru nak nampak kemas. dulu aku suruh buang katun2 tuh semua, dia buang SIKIT jea. hahaha. baik tayah buang der.

dia pon jenis jarang mengupdate gak macam aku. hahahha. aku tanak bagi tau sapa dia. nanti korang dah tau korang tanak click link blog dia sebab dah tau kan. so kalau nak tau siapa dia mari lah CLICK SINI beramai2. haha

p/s ; aku ingat nak buat contest lagi lahh. maybe aku akan announce pasal contest ni esok or luse OR minggu depan. hahaha. aku tatau lahh. busy sekarang ni. tapi yang pasti, contest baru akan ada!

p/s ; benda ni sebenarnya dah 3 ari lepas kot? haha. follower aku dah 1728 dah baru nak update pasal ni. =.="


sorry kalau tak suka, takda button dislike :( tapi kalau suka, boleh LIKE ;)
\(^▽^*)Kalau SUKA sila lah LIKE!(*^▽^)/

5 comments:

KAMIHIDUP said...

cntik no. :)

GincoMerahJambu said...

wah! cntest ape? cpat2 gtaw sis

♥ Nur Maizatul AQma♥ said...

1729 (:

Little_froggy said...

perghh!! SEDEKAH?? satu penghinaan sia, gua penat soh kawan2 gua follow blog lu, suke2 cakap sedekah, HAHA, tu nama nye usaha tao! HAHA, btw, review x de nama gua plak tu, saje kan? x nak maket gua naik dr lu la tu?? HAHA! thz wei?? (btwm patot ke gua terharu?? ) x paya lah, xD

♥sophie♥ said...

wahhh,, akhirnye follower 1717 XD
yep kakak busy kan tak pe tak pe :')