Saturday, April 9, 2011

Cik Epal buat tangan aku berpeluh weyy!

lepas aku mengapprovekan fren request tadi. aku usya lahh FB2 yang Profile Picture (PP) dia menarik perhatian aku nak stalk. haha. aku tengok cam cun jea PP minah ni kan. aku usya2 lahh.

dengan rasa terkujatnya aku! CIK EPAL rupanya weyhhhh add aku. eksaited nihh! sampai berpeluh2 tangan aku. sambil tangan berpeluh, aku taip entry ni. haha. kalau taip esok, dah tak panass lahh kan entry ni.

sapa yang tak kenal Cik Epal? pecah kan Laptop, Computer (etc) korang sekarang. tak guna on9 24/7 tapi tak kenal Cik Epal. aiseh. aku rasa korang bukan dok Malaysia lahh kalau tak kenal Cik Epal.
*haa. cun kan PP beliau.

aku hitam kan nama2 tuh sebab takut aku langgar tatasusila privasi dorang ke kan. yang link blog budak terbang tu aku biarkan. promosi sikit even blog tak pemes. huahahaha. anyway, Thanks Cik Epal sebab sudi add. hehe :P



sorry kalau tak suka, takda button dislike :( tapi kalau suka, boleh LIKE ;)
\(^▽^*)Kalau SUKA sila lah LIKE!(*^▽^)/

11 comments:

Little_froggy said...

seriously, gua x kenal. sapa cik epal ni wei??
(gua tao, lu patot flying kick gua, i deserve dat,) HAHA,

Ery Farieha said...

wahhhhhh
zana lg pemes dr cik epal la gini!
hehehehe

darxniq said...

cik epal mmg pemes....wahhhh...tgok header..ingt anak patung tadi....

ENCIK TIKUS said...

header tueeeeeeee... amboi kemain putih dada ? bahahahah..

Sora Rasyido said...

tangan berpeluh? meh nak tolong lapkan...

KAMIHIDUP said...

comei2, tp KAMIbaru je nk kenal dgn cik epal ni. :)

CikNiza said...

wahhhh...dh jadi friend cik epal..best2...hehehe

cik epal yang gonjeng..hahahha :p

♥sophie♥ said...

wah :D hehehhe

HaKim is MiKaH said...

masa saya add,xnk plak wat post special

"Nampok beno ko tak femes"(jeritan dari jauh)


"................" (saya)

kaizen said...

Hakim : kite kn newbie (dgn nada tacinx) wahahahaha

farzana : mesti lompat x hengat dunia kn2??

*kak Nurul Badiah siggah blog sy...wuuuu.....

Ct Nhi said...

Boleh bagi nama fb dia tak ? Memang dah lama dah tengok tapi dari dulu tak dapat tahu siapa :(