Tuesday, March 20, 2012

Sebab dia aku kene denda rm50!


Semalam aku p kolej nak register subjek, dalam kol 2 lebih jugak lah aku g.
aku dapat number 424. ada lagi 80++ orang ag aku kena tunggu.
lama sangat aku tunggu sampai nak terkucil-kucil, aku p ah terkucil kejap. then number aku terlepas.
aku cakap ah kat kak akaun tu, yang number aku terlepas. cana ni..
dengan muka selamba beruk dia, dia suruh aku amik num baru. bodoh tak? dia tak tau ke yang aku ni sampai dah terkencing-kencing menunggu! bukan nak tanya sebab apa ke. aku cam malas ah nak bertekak. terus aku amik num baru.
dah lah 80+ org aku tunggu tau!!! dah tu aku amik num baru dapat 482, takde pasal aku kena tunggu lagi 50+ orang lagi. haram jadu toi.
dalam kol 4 sengah cmtu number aku kena panggil. aku g ah. pastu dia kata kena bayar rm780 dulu baru boleh reg. aku cakap ah "alamak, cana ni? dah kol 4 sengah. kol 5 akaun tutup. nak p cucuk duit lagi ni. mana sempat. bayar esok boleh?"
pastu dia boleh kata, kalau bayar esok kena denda rm50. bodoh tak? sebab dia ah aku takbleh p cucuk duit! kalau ah dia tak suruh aku ambil number baru, mesti aku sempat p cucuk duit n bayar. padahal bukan jauh pun number aku terlepas. ape ah salah nya bagi aku kejap, bukan lama pun. nak jugak suruh aku amik num baru. gampang betul.

nota tangan: lain kali menunggu kalau nak terkencing, kencing kat seluar terus yea? tayah g toilet. erhh. bongok tak pernah nak abis =.=


\(^▽^*)Kalau SUKA sila lah LIKE!(*^▽^)/

9 comments:

Hakim said...

aku pernah kena benda macam ni.


Sakit hati dia sampai aku bakar kaunter tu dengan api yang marak....















secara imaginasi...

Sari Yusa Ibrahim said...

langsung tak boleh nak bertolak-ansur ya, kaunter tu.. kesian awak..

kaizen said...

kalo gua dah lame kne sound sebijik2 kasi sumer org dgr...

farzana ariffin said...

hakim , lol. kemain!
sari. tu ler pasal.. huhu
kaizen, haha. i mls nk bertekak

ain dzaya said...

bermasah betol la..grr....pecat jer dia..

"Ain memalukan diri sendiri. Terima kasih.".

Mohd Farid said...

jgn la marah sgt....nanti kena jual...heeheh

Outbound di malang said...

salam gan ...
menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
di tunggu kunjungan balik.nya gan !

yaya c domo said...

ciannya... :( haha.. bakar je org tu

aizuddin mohamed sukri said...

Feel sorry for you. Dugaan lah tu