Wednesday, June 6, 2012

Tuhan Tolong Aku

Untuk pengetahuan semua, aku bukan lah nak post lirik ke apa kan. aku just nak bagi pendapat yang aku rasa lirik lagu tu macam berterabur sikit. its not like aku tak suka lagu tu. aku suka! plus suara pempuan yang nyanyi tu pun best. just aku kurang berkenan ngan lirik dia yang berterabur tu. 

Lirik Asal:: 
Menjadi mimipi-mimpi yang terindahWalau hati kecil ku menjeritTak mungkin mimpi menjadi milikku

[Chorus]

Tuhan tolong aku
Carikan penyeri untuk dalam hidupku
Ku perlu dia ingin jadi milikku
Menjaga hatinya wo oh oh
Bukan namun aku
Yang telah terjadi luar kuasa tanganku
Bawalah aku dengan satu persatu
Mencari hatinya

Hilang segala ruang hidupku

Menjadi warna-warna yang terpendam
Walau hati kecil ku menjeri
Tak mungkin mimpi menjadi milikku

[Ulang Chorus]

Andainya aku bisa terbang
Melebarkan sayap ke sana
Kan terbang hingga kejauhan
Merentasi garis dunia hoo ohh

[Ulang Chorus]


Tuhan tolong aku 

Tuhan tolong aku 
Tuhan tolong aku 
Tuhan tolong aku

*********************************************************************
Contoh  lirik yang aku KURENG berkenan::

= "Tuhan tolong aku, carikan penyeri untuk dalam hidupku."
 aku rasa macam lagi sesuai taruk, " Tuhan tolong aku, carikan penyeri untukku dan hidupku"

= "Ku perlu dia ingin jadi milikku. Menjaga hatinya"
aku rasa macam lagi sesuai taruk, " Ku perlu dia untuk jadi milikku. Kan ku jaga hatinya"
= "Bawalah aku dengan satu persatu, mencari hatinya"
aku rasa macam lagi sesuai taruk,  " Bawalah aku dengan mimpi-mimpiku, mencari hatinya"

ini pendapat aku je lah. aku takda lah nak mengutuk ke bajet pandai ke apa. sekadar PENDAPAT. korang boleh tengok official video dia kat SINI . baru release petang tadi pukul 6 by  Nar Records. BYEEEEEEEEeeeeeee!!


\(^▽^*)Kalau SUKA sila lah LIKE!(*^▽^)/

27 comments:

zool said...

tak tau lagu apa ni..

Puteri Iqa Izyan said...

tak penah dgr pulka lagu ni. tp betul gak kalau lirik tu diperbetulkan mcm tu :P

Sayidah Nafisah Ruslan said...

ayat yang awak bagi lagi bagus kot..

tapi lagu tu dah release pulak. btw lagu ni pun sedap juga.. baru dengar petang tadi ;)

farzana ariffin said...

kan. sedap suara pempuan tu :)

Outbound di Malang said...

salam gan ...
menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
di tunggu kunjungan balik.nya gan !

anamizu kaito said...

hehe betol3! kadang2 lirik lagu pon pelik2 je bunyi die =P




luv,
anamizu

SYAH'IZZAT said...

oh. xpenah dengar lagu ni :)

salam ramadhan :) i need ur opinion bout my art :) visit me ok :)

Outbound di malang said...

Nice blog :)
salam kenal sobat :)
di tunggu kunjungan balik.nya!terimakasih ...

Rawkzell said...

owh lagu ni ke .

Budak Nakal said...

lirik lagu skrg x sama macam dulu2...dulu2nya sedap je layan liriknya...

zorro said...

http://www.facebook.com/pages/Setai-Baq-Hang/146081522201799

jum like page saya awak..blog saya pon awak follow la..tq awak

faizfakhirin said...

mcm sy tgk snow white bila tgk header.

Aslvie Adam said...

Dat song spe nyanyi ni?

Cik Salju said...

hi semua..
i terjumpa satu blog yang baru usianya 3 hari..
tapi komen dalam tu wow!!!
trafik dia pun i rasa membanggakan bagi blog yang baru di buka 3 hari...
elok u all pergi tengok : http://astanakandis.blogspot.com/

i buat blog sendiri kenapa tak jadi macam tu ye?
dah macam2 i buat untuk blog i..
maybe i tak ada bakat dalam penulisan..

wa iman takwa said...

Best

Afika Syafrizon said...

hye ,done follow your blog ,cantiknyaaa kakak :) adore you .Nanti follow balik tau . hhe

amer akat said...

aslkum.. u have so nice blog ...bleh sy follow u? if can pls follow me back ya.. thx =_=
http://slapmestore.blogspot.com/

Anonymous said...

Texture - there is no such thing as a pearl with a perfect surface.
Fresh water cultured pearls turn up in a wider range of colors and shapes than their saltwater counterparts.

With the increasing costs of outside activities, many adults are turning to crafts for
something to occupy their minds and otherwise idle hands.


Feel free to surf to my web blog: http://test.Tviou.com/blog/43367/thoughts-on-straightforward-necklace-methods

Anonymous said...

When it comes to getting engaged, you usually feel like there's nobody who could possibly feel the way you do, and that your love for each other is unparalleled. When in doubt, you can always take your high quality Cubic Zirconia gold or platinum jewelry to a local jeweler to be professionally cleaned and polished. When you plan on asking that special someone to spend the rest of your lives together, there are many different types of engagement rings to choose from.

my blog post: http://www.proman-help.isys-informatik.ch

kacang buncis said...

hehe...leh jadi juri lirik lagu nie...da bakat

http://kacangsebuncis.blogspot.com
singah2 la ye

Hati Malaya said...

Memang saya setuju liriknya kucar-kacir skit...ni mungkin kurang nilai berbahasa melayu barangkali, lagu macamane pulak?

farizghazali said...

dah diam lak..?

Anonymous said...

Hello there! This post couldn't be written any better!
Reading this post reminds me of my previous room mate!
He always kept talking about this. I will forward this article to him.
Fairly certain he will have a good read. Many thanks for sharing!


Feel free to surf to my page smart phone

Miss Nabihah said...

saya dah follow blog ini.kalau sudi follow blog ini.
http://bicarabihah.blogspot.com/
terima kasih.

Nabihah said...

follow blog bihah balik
http://inibelognabihah.blogspot.com dan like facebook page bihah
terima kasih

ariefsigli said...

sangat menyentuh, sungguh lirik yang sempurna

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)